Divendres, Gener 12, 2018 - 13:15

REGIDORIA D'INDUSTRIA

Finalment la Generalitat Valenciana ens ha concedit el 100% de la subvenció dels costos de les millores del polígon de Palma, que en principi ens subvencionava al 80%.

Per tant, la presidencia del IVACE sufragarà integrament els costos de les millores en lluminàries, senyalització vial i fibra òptica que s'han fet al nostre polígon.

La quantitat total de les tres intervencions ascendeix a 84.553'78 euros.

Una gran noticia per al consistori ja que amb aquestes millores el nostre polígon industrial guanya en competitivitat i en qualitat, posant-se al nivell dels polígons més complets de la nostra comarca.

REGIDORIA D'INDUSTRIA

Finalment la Generalitat Valenciana ens ha concedit el 100% de la subvenció dels costos de les millores del polígon de Palma, que en principi ens subvencionava al 80%.

Per tant, la presidencia del IVACE sufragarà integrament els costos de les millores en lluminàries, senyalització vial i fibra òptica que s'han fet al nostre polígon.

La quantitat total de les tres intervencions ascendeix a 84.553'78 euros.

Una gran noticia per al consistori ja que amb aquestes millores el nostre polígon industrial guanya en competitivitat i en qualitat, posant-se al nivell dels polígons més complets de la nostra comarca.

Treballant per les industries locals...Treballant per Palma...

 

 

Font de la informació: 

Dimarts, Novembre 28, 2017 - 11:30 a Dimecres, Desembre 20, 2017 - 14:00
Dimarts, Novembre 28, 2017 - 10:45

III Concurs de postals nadalenques

BASES:

  1. OBJECTE

L’ajuntament de Palma de Gandia convoca la segona edició del Concurs de Postals Nadalenques.

L’Objectiu d’aquest concurs és fomentar la participació de la població de Palma, sobretot els més joves.

  1. PARTICIPANTS

Podran participar tots els xiquets i xiquetes de la població de Palma de Gandia, d’acord amb les categories, organitzades per edats, següents:

Categoria A: Xiquets i xiquetes de 5 a 8 anys. (Any: 2012 - 2009)

Categoria B: Xiquets i xiquetes de 9 a 12 anys. (Any 2008 - 2005)

  1. TEMA

El tema de la postal serà al·lusiu al Nadal i es valorarà l’originalitat, la capacitat creativa i la qualitat tècnica d’acord amb la categoria per la qual el participant es presenta a concurs.

  1. FORMAT

El format de la postal serà de DIN-A5, que correspon a mig foli, i podrà realitzar-se tant en sentit horitzontal com vertical.

El suport material haurà de ser paper.

La tècnica serà lliure i podran utilitzar-se tots els colors.

  1. PRESENTACIÓ

Només s’hi podrà presentar una postal per persona. La postal anirà sense signatura i en el dors d’aquesta apareixerà el numero corresponent a l’autor que es trobarà situat al full que tendra l’ajuntament.

La postal s’introduirà, sense doblegar, en un sobre, en l’exterior del qual caldrà fer constar:

  • III CONCURS DE POSTALS NADALENQUES

  • Nº CORRESPONENT A L’AUTOR

  • CATEGORIA (A o B)

Els sobres hauran de ser lliurats a l’ajuntament, regidoria de cultura, des de el dia 28 de Novembre de 2017 fins al 20 de Desembre de 2017 abans de les 14:00h (Ambdós dies inclosos).

  1. PREMIS

Per cada categoria s’estableix un primer premi dotat amb un diploma acreditatiu i regal.

A més per a tots els participants de les categories, es repartirà un diploma acreditatiu i un obsequi.

  1. DATES DEL CONCURS

Entrega de postals inici : 28 de Novembre 2017, fins al 20 de Desembre 2017 a les 14:00h.

21 i 22 de Desembre 2017: Reunió del jurat per tal de decidir els guanyadors.

Inauguració de l’exposició i gala entrega de premis (encara per determinar).

  1. JURAT


El jurat encarregat de valorar i decidir sobre els treballs presentats estarà constituït per:

  • Maria Trinidad Miñana: Alcaldessa de Palma de Gandia.

  • Andreu Faus: Tinent Alcalde de Palma de Gandia.

  • Manolo Sansaloni: Regidor de Cultura de Palma de Gandia.

  • Alumne/a del TASOC (Tècnic Superior en Activitats Socioculturals).

La decisió del jurat serà inapel·lable.

Les postals aniran numerades per a que el jurat no tinga en compte l’autor de la mateixa.

  1. ACCEPTACIÓ DE LES BASES

La participació en aquest concurs implica la total acceptació d’aquestes bases, les quals podran ser interpretades pel jurat en aquells aspectes que no hi estiguen previstos.

  1. CESSIÓ DE DRETS D’AUTOR:

L’Ajuntament de Palma de Gandia adquireix els drets de reproducció i exposició de les obres presentades al concurs.

Font de la informació: 

Dimarts, Novembre 7, 2017 - 15:15
PROGRAMA OPERATIU DEL FONS SOCIAL EUROPEU
COMUNITAT VALENCIANA 2014-2020

Suvenció Cofinançada pel Fons Social Europeu. 

AVALEM JOVES PLUS

  • Contractacions EMCUJU: 1
  • Contractacions EMPUJU: 1
 
  • PROGRAMA EMCUJU – DESCRIPCIÓ
Programa de Foment d'Ocupació per a la contractació de persones joves qualificades per entitats locals, en el marc del sistema nacional de Garantia Juvenil Nombre de contractes: 1 Durada del contracte: Des del 27 de Juliol de 2017 al 26 de Juliol de 2018 Tipus de contracte: Contracte en pràctiques Ocupacions contractades i tasques a realitzar: Aux. Administrativa: 1 persona Realització de treballs tècnic administratius que comporten una especial complexitat o que requereixin una especial adaptació de mètodes. Col·laboració en la preparació i realització de treballs en l'àmbit de la secretaria aportant els seus coneixements.
  • PROGRAMA EMPUJU – DESCRIPCIÓ
Programa de Foment d'Ocupació per a la contractació de persones joves per entitats locals, en el marc del sistema nacional de Garantia Juvenil Nombre de contractes: 1 Durada del contracte: Des del 27 de Juliol de 2017 al 26 de Juliol de 2018 Tipus de contracte: Contracte per obra o servei Ocupacions contractades i tasques a realitzar: Operacions bàsiques de jardineria Tasques de poda Tasques de desbrossament Tasques de manteniment en general Tasques d'obra...       Ajuda cofinançada pel Fons Social Europeu. Unió Europea.       Direcció General d'Ocupació, Afers Socials i Igualtat d'Oportunitats de la Comissió Europea: http://ec.europa.eu/social/home.jsp?langId=es UAFSE       Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social http://www.empleo.gob.es/uaf
Font de la informació: 

Diumenge, Novembre 19, 2017 - 18:30
  • El blau, La Roja i el Verd
Dijous, Octubre 12, 2017 - 11:39

TORNA EL TEATRE A PALMA DE GANDIA

El diumenge dia 19 de Novembre a les 18:30h a l'auditori Municipal de Palma la companyia de Teatre Marabú Teatre representarà l'obra El Blau, La Roja i El Verd.

Pots comprar les entrades anticipades a l'Ajuntament (de 9:00h a 14:00h) o a la Biblioteca Municipal (vesprades de 16h a 20h).

Si vols passar una divertida vesprada de diumenge no t'ho pots perdre...

 

Font de la informació: 

Diumenge, Octubre 29, 2017 - 10:30 a 12:00
Dimecres, Setembre 20, 2017 - 18:48

Palma s'adhereix al II Circuit de Curses Populars de la safor-Valldigna

Ja et pots apuntar, si és que no estàs adherit al Circuit de Curses Populars de la safor-Valldigna, a la cursa de Palma que es celebrarà el proper diumenge dia 29 d'Octubre a les 10:30h, apunta't a la pàgina de Crono4Sports: http://www.crono4sports.es/info/236/

Adjuntem la informació de la cursa a la imatge o també a la mateixa pàgina web...

Igualment, si vols formar part del grup de voluntaris de la cursa, posa't en contacte amb la Regidoria d'Esports de la localitat al tlf. 663 147 653 (Manolo) o via mail: palmadegandia_dep@gva.es (tindràs el teu detall de participació).

Font de la informació: 

Dilluns, Setembre 4, 2017 - 13:30

En aquestes bases s’establirà el procediment general a seguir per arrendar de manera temporal determinats locals Municipals.

La cessió del local municipal es farà per baremació de mèrits (en cas d’empat a punts, per ordre d’entrega de la sol·licitud).

PRIMERA. OBJECTE.

  • Es denomina cessió de local municipal la cessió temporal de qualsevol local propietat de l’Ajuntament (aquesta estarà reflectida en el contracte).

SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS

Generals (Obligatoris)

  • Estar empadronat a Palma.

  • Estar desocupat i inscrit en el SERVEF (s'ha d'aportar el Darde).

  • Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Palma. En cas de no estar-ho, i sempre que els rebuts pendents no superen els 500€, es podrà arribar a un acord per mitjà del qual el arrendatari es comprometrà a saldar els rebuts durant la vigència del contracte d’arrendament amb l’Ajuntament.

Específics (Puntuables)

  • Situació laboral familiar (un o dos desocupats)

  • No haver estat com a arrendatari dels mateixos amb anterioritat.

  • Situació econòmica familiar (s'ha d'aportar la/les declaracions de la renda de la unitat familiar)

  • Nombre de fills al seu càrrec (s'ha d'aportar el llibre de família)

  • Família Nombrosa (s'ha d'aportar el corresponent justificant)

  • Família Monoparental (s'ha d'aportar el corresponent justificant)

    TERCERA. TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES INSTÀNCIES

El període de presentació d’instàncies comença el dilluns 4 de Setembre de 2017 i finalitza el dilluns 18 de setembre de 2017.

QUARTA. VIGÈNCIA DEL CONTRACTE D’ARRENDAMENT. Els contractes d’arrendament de locals Municipals SEMPRE seran anuals i al contracte s'indicarà tant el començament com la finalització de l’arrendament (els contractes començaran des de l'1 d'Octubre i finalitzaran el 30 de setembre de l'any següent).

Font de la informació: 

Partidos políticos
Related article: 

PP
Related article: 

Compromís
Related article: 

Pàgines

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30